Dom Pomocy Społecznej w Machowinie

Rejestry, ewidencje i archiwa

 

Lista rejestrów:

  1. GK- Główny Księgowy - księgowość
    1. Ewidencja faktur, rachunków wpływających do księgowości
    2. Ewidencja świadczeń socjalnych ZFŚS
    3. Rejestr środków trwałych
    4. Księga druków ścisłego zarachowania
    5. Księga depozytów
  2. DO-stanowisko ds. organizacyjnych i kadr (sekretariat)
    1. Ewidencja delegacji służbowych
    2. Ewidencja przychodzącej i wychodzącej korespondencji pocztowej - dziennik korespondencyjny
    3. Rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
    4. Ewidencja pieczęci
    5. Ewidencja zwolnień lekarskich
    6. Ewidencja urlopów pracowników
    7. Rejestr skarg i wniosków
    8. Książka kontroli
    9. Rejestr upoważnień wydawanych przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
    10. Ewidencja czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowiskach pracy
  3. DAG- dział administracyjno- gospodarczy
    1. Rejestr umów
    2. Rejestr zamówień publicznych
  4. DOT- dział opiekuńczo terapeutyczny
  • Gab. pracownika socjalnego:
    1. Rejestr skarg i wniosków mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Machowinie,
    2. Ewidencja samowolnego oddalenia się mieszkańca Domu Pomocy Społecznej w Machowinie,
    3. Książka meldunkowa mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Machowinie,
  • Gabinet pielęgniarski:
    1. Rejestr przychodów i rozchodów leków 
    2. Ewidencja odwiedzin mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
    3. Ewidencja konsultacji, pobytów w szpitalu, wezwań pogotowia ratunkowego
    4. Rejestr zastosowania przymusu bezpośredniego
    5. Rejestr zdarzeń nadzwyczajnych