Rejestry, ewidencje i archiwa
Lista rejestrów:
- GK- Główny Księgowy - księgowość
- Rejestr faktur, rachunków wpływających do księgowości
- Rejestr świadczeń socjalnych ZFŚS
- Rejestr środków trwałych
- Księga druków ścisłego zarachowania
- Księga depozytów
- DO-stanowisko ds. organizacyjnych i kadr (sekretariat)
- Rejestr delegacji służbowych
- Rejestr przychodzącej i wychodzącej korespondencji pocztowej - dziennik korespondencyjny
- Rejestr zarządzeń Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
- Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych,
- Rejestr pieczęci
- Rejestr zwolnień lekarskich
- Rejestr urlopów pracowników
- Rejestr skarg i wniosków
- Książka kontroli
- Rejestr upoważnień wydawanych przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
- Rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowiskach pracy
- DAG- dział administracyjno- gospodarczy
- Rejestr umów
- Rejestr zamówień publicznych
- DOT- dział opiekuńczo terapeutyczny
- Gab. pracownika socjalnego:
- Rejestr skarg i wniosków mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Machowinie,
- Rejestr samowolnego oddalenia się mieszkańca Domu Pomocy Społecznej w Machowinie,
- Książka meldunkowa mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Machowinie,
- Rejestr o zastosowaniu przymusu bezpośredniego,
- Gabinet pielęgniarski:
- Rejestr leków psychotropowych pobieranych przez personel medyczny
- Rejestr leków w ampułkach
- Rejestr antybiotyków
- Rejestr kropli, syropów, leków wziewnych
- Rejestr maści
- Rejestr środków opatrunkowych
- Rejestr chorób zakaźnych
- Rejestr telefonicznych zgłoszeń chorób zakaźnych
- Rejestr odwiedzin mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
- Rejestr konsultacji, pobytów w szpitalu, wezwań pogotowia ratunkowego
- Rejestr leków wydawanych dla personelu
- Rejestr zastosowania przymusu bezpośredniego
Lista ewidencji:
Sekretariat:
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
- Ewidencja obecności w pracy - listy obecności.
- Ewidencja pracowników - akta osobowe.
Gab. pracownika socjalnego:
- Ewidencja mieszkańców - akta osobowe,
- Ewidencja nieobecności mieszkańców Domu Pomocy Społecznnej w Machowinie
Gabinet pielęgniarski
- Ewidencja dokumentacji medycznej mieszkańców Domu Pomocy Społecznnej w Machowinie
- Ewidencja leków psychotropowych
- Ewidencja przychodu i rozchodu leków psychotropowych
- Ewidencja leków ogólnych
- Ewidencja zapotrzebowania na pieluchomajtki
Lista archiwów
Składnica akt Domu Pomocy Społecznej w Machowinie obejmuje sprawy:
- akta osobowe pracowników Domu Pomocy Społecznej w Machowinie, dokumentacja płacowa
- akta mieszkańców zmarłych lub wybyłych,
- dokumentację działu opiekuńczo - terapeutycznego,
- dokumentację księgową,
- dokumentację techniczną,
- dokumentację przetargową.
Składnica dostepna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
Rejestr zbiorów danych osobowych (art. 36a ust. 2 pkt 2)
L.P. |
Nazwa zbioru danych osobowych |
Sposób przetwarzania danych osobowych |
Oznaczenie administratora danych i podstawa prawna |
Cel przetwarzania |
Opis kategorii osób oraz zakres przetwarzania danych |
Sposób zbierania oraz udostępniania danych |
Inf. dot. ewentualnego przekazywania danych do państwa trzeciego |
1 |
Dziennik korespondencyjny |
W wersji papierowej |
Dom Pomocy Społecznej w Machowinie Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego |
Wykonywanie czynności kancelaryjnych zapewniających jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania dokumentów. Rejestrowanie pisma przychodzącego i wychodzącego. |
Nadawcy korespondencji - imię i nazwisko - adres zamieszkania - treść inf.
|
Wpływ korespondencji do sekretariatu, Wpisanie do dziennika korespondencji Przekazanie do osób merytorycznie odpowiedzialnych |
Nie dotyczy |