Wydruk z serwisu BIP, dn.
Ogłoszenia o pracy (nabór, wyniki naboru)
Informacja o wynikach naboru.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: 25-02-2025 INFORMACJA O WYNIKU NABORU.pdf
Opis: Informacja o wynikach naboru.pdf
Utworzono: 2025-02-25 11:39:51
Data dodania: 2025-02-25 11:39:40
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.12 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STARSZĄ KSIĘGOWĄ
w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
Nabór dotyczy zatrudnienia:
- w wymiarze – pełnym,
- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie średnie (minimum 5 letni staż) lub wyższe (minimum 3 letni staż pracy),
d) znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości,
e) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz się cieszyć nieposzlakowaną opinią,
f) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
g) biegła obsługa komputera (w tym OFFICE) oraz systemów informatycznych,
h) znajomość zasad funkcjonowania samorządu
2. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętności pracy w zespole,
- komunikatywność, sumienność, punktualność,
- zaangażowanie, kreatywność,
- radzenie sobie w warunkach stresu,
- łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Warunki pracy:
a) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
b) stanowisko pracy w pomieszczeniu dwuosobowym,
c) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
d) wysiłek głównie umysłowy,
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie wszelkich wymaganych analiz i sprawozdań, w tym statystycznych,
- sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji (ZUS i Urząd Skarbowy),
- uczestnictwo w planowaniu budżetu na kolejne lata w zakresie wynagrodzeń osobowych pracowników,
- ewidencjonowanie, księgowanie faktur od dostawców, przygotowanie płatności oraz ich terminowa realizacja,
- naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz umów o dzieło i umów zlecenia,
- prowadzenie i rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wychowawczych oraz prowadzenie kart zasiłkowych,
- prowadzenie, ewidencja i sporządzanie wniosków emerytalno-rentowych oraz wystawianie druków Rp-7,
- prowadzenie ewidencji kasowej w tym:
- wystawianie poleceń gotówkowych,
- realizacja wypłat faktur gotówkowych, zaliczek, delegacji, list wypłat z ZFŚS oraz wypłat środków z kont depozytowych mieszkańców domu,
- ewidencja i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
- sporządzanie oraz księgowanie w księdze głównej raportów kasowych,
- prowadzenie ewidencji zdeponowanych przedmiotów wartościowych mieszkańców domu,
- ponoszenie odpowiedzialności materialnej za środki zgromadzone/zdeponowane
w kasie domu,
- księgowanie wyciągów bankowych – depozyty mieszkańców domu,
- rozliczanie podatku od świadczeń udzielonych z ZFŚS na podstawie danych uzyskanych od osoby odpowiedzialnej za naliczanie podatku - Komisji Socjalnej,
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie) w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
- dokładny opis przebiegu pracy zawodowej w przypadku przewidzianych przepisami prawa
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o niekorzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie, należy składać osobiście
w siedzibie Domu Pomocy Społecznej – sekretariat lub pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej Machowino 53, 76-270 Ustka z dopiskiem: dotyczy „naboru na stanowisko starszej księgowej w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie ” w terminie do dnia 19 lutego 2025 r.
UWAGA:
Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Machowinie po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane (dla nadanych pocztą nie liczy się data stempla pocztowego, a data wpływu do komisji).
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http// dpsmachowino.mojbip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie DPS.
W wykonaniu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy:
- Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, Machowino 53 76-270 Ustka, tel. 059 846 12 92, e-mail: sekretariat@dpsmachowino.pl
- Inspektor ochrony danych: MOKAR Monika Zieleniewska z siedzibą w Słupsku przy ulicy Poznańskiej 98-99, kontakt: rodo@mokar.com.pl, telefon: +48 600 937 160.
- Podanie danych osobowych w dokumencie aplikacyjnym jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
- Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez miesiąc od dnia przesłania CV lub innych dokumentów aplikacyjnych.
- Za zgodą kandydatów w okresie roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych osobowych.
- Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
ogłoszenie o naborze - starsza księgowa 2025
Szczegóły pliku
Nazwa: ogłoszenie o naborze - starsza księgowa 2025.pdf
Opis: ogłoszenie o naborze - starsza księgowa 2025
Utworzono: 2025-02-10 12:18:08
Data dodania: 2025-02-10 12:18:23
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.17 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
kwestionariusz-osobowy
Szczegóły pliku
Nazwa: kwestionariusz-osobowy.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania - kwestionariusz-osobowy
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:27:25
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.11 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:06
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.03 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:59
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Osoba upoważniona do udzielania informacji:
- specjalista - Dorota Lachowicz - tel. 59 846-12-92 wew. 31, email: sekretariat@dpsmachowino.pl
Informacja o wyniku naboru.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: INFORMACJA O WYNIKU NABORU.pdf
Opis: INFORMACJA O WYNIKU NABORU W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MACHOWINIE
Utworzono: 2025-01-24 00:00:00
Data dodania: 2025-01-24 10:30:20
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.12 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
starszy administrator
w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
Nabór dotyczy zatrudnienia:
- w wymiarze – pełnym,
- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie średnie (minimum 4 letni staż) lub wyższe,
d) znajomość przepisów:
- prawo zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
e) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz się cieszyć nieposzlakowaną opinią,
f) biegła obsługa komputera (w tym OFFICE) oraz systemów informatycznych,
g) znajomość zasad funkcjonowania samorządu
2. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętności pracy w zespole,
- komunikatywność, sumienność, punktualność,
- zaangażowanie, kreatywność,
- radzenie sobie w warunkach stresu,
- łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Warunki pracy:
a) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
b) stanowisko pracy w pomieszczeniu jednoosobowym,
c) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
d) wysiłek głównie umysłowy,
e) zmienne tempo pracy.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie i prowadzenie nadzoru nad pracą podległych pracowników,
- prowadzenie zamówień publicznych Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z ustawy,
- nadzór nad konserwacją, stanem technicznym maszyn i urządzeń stanowiących majątek Domu,
- administrowanie majątkiem Domu, właściwa jego rejestracja i znakowanie przedmiotów
w użytku, - kontrola nad gospodarką samochodową, kontrola bieżąca dokumentów transportu, rozliczanie taboru samochodowego oraz kontrola nad gospodarką urządzeń zasilanych paliwem ciekłym (tj. agregat, kosiarki, odśnieżarka itd.),
- kontrola nad gospodarką opałową Domu,
- kontrola nad terminowością wykonywanych badań, przekazywanych dokumentów we współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Słupsku i Urzędami, np.
w sprawach dotyczących podatków, - kontrola nad terminowością przeglądów oraz prowadzenie na bieżąco ksiąg obiektów budowlanych,
- sporządzanie wszelkich wymaganych analiz i zestawień oraz prowadzenie BDO,
- planowanie, organizowanie i nadzór wykonawstwa: przeglądów, konserwacji bieżących, remontów bieżących i kapitalnych budynków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz racjonalne wykorzystanie środków rzeczowych na te cele,
- bieżąca ewidencja pozostałych środków trwałych (tj. prowadzenie ksiąg wyposażenia oraz obsługa programu komputerowego „WYPOSAŻENIE”),
- prowadzenie we współpracy ze specjalistą ds. organizacyjnych i kadr Biuletynu Informacji Publicznej Domu,
- prowadzenie samochodu służbowego.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie) w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
- dokładny opis przebiegu pracy zawodowej w przypadku przewidzianych przepisami prawa
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o niekorzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie, należy składać osobiście
w siedzibie Domu Pomocy Społecznej – sekretariat lub pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej Machowino 53, 76-270 Ustka z dopiskiem: dotyczy „naboru na stanowisko starszego administratora w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie ” w terminie do dnia 20 stycznia 2025 r.
UWAGA:
Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Machowinie po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane (dla nadanych pocztą nie liczy się data stempla pocztowego, a data wpływu do komisji).
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http// dpsmachowino.mojbip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie DPS.
W wykonaniu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy:
- Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, Machowino 53 76-270 Ustka, tel. 059 846 12 92, e-mail: sekretariat@dpsmachowino.pl
- Inspektor ochrony danych: MOKAR Monika Zieleniewska z siedzibą w Słupsku przy ulicy Poznańskiej 98-99, kontakt: rodo@mokar.com.pl, telefon: +48 600 937 160.
- Podanie danych osobowych w dokumencie aplikacyjnym jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
- Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez miesiąc od dnia przesłania CV lub innych dokumentów aplikacyjnych.
- Za zgodą kandydatów w okresie roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych osobowych.
- Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
ogłoszenie o naborze -starszy administrator 2025.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: ogłoszenie o naborze -starszy administrator 2025.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania - ogłoszenie o naborze -starszy administrator 2025
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:25:22
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.17 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
kwestionariusz-osobowy.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: kwestionariusz-osobowy.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania - kwestionariusz-osobowy
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:27:25
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.11 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:06
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.03 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:59
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Osoba upoważniona do udzielania informacji:
- specjalista - Dorota Lachowicz - tel. 59 846-12-92 wew. 31, email: sekretariat@dpsmachowino.pl