Dom Pomocy Społecznej w Machowinie

Wydruk z serwisu BIP, dn.

 

Ogłoszenia o pracy (nabór, wyniki naboru)

 


 

Informacja o wynikach naboru.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: 25-02-2025 INFORMACJA O WYNIKU NABORU.pdf
Opis: Informacja o wynikach naboru.pdf
Utworzono: 2025-02-25 11:39:51
Data dodania: 2025-02-25 11:39:40
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.12 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinie

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

STARSZĄ KSIĘGOWĄ

w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie

 

Nabór dotyczy zatrudnienia:

- w wymiarze – pełnym,

- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.

 

1. Wymagania niezbędne:

 

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie średnie (minimum 5 letni staż) lub wyższe (minimum 3 letni staż pracy),

d) znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości,

e) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz się cieszyć nieposzlakowaną opinią,

f) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

g) biegła obsługa komputera (w tym OFFICE) oraz systemów informatycznych,

h) znajomość zasad funkcjonowania samorządu

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

  1. wysoka kultura osobista,
  2. dobra organizacja pracy własnej,
  3. umiejętności pracy w zespole,
  4. komunikatywność, sumienność, punktualność,
  5. zaangażowanie, kreatywność,
  6. radzenie sobie w warunkach stresu,
  7. łatwość nawiązywania kontaktów.

 

3. Warunki pracy:

 

a) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

b) stanowisko pracy w pomieszczeniu dwuosobowym,

c) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

d) wysiłek głównie umysłowy,

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie wszelkich wymaganych analiz i sprawozdań, w tym statystycznych,
  2. sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji (ZUS i Urząd Skarbowy),
  3. uczestnictwo w planowaniu budżetu na kolejne lata w zakresie wynagrodzeń osobowych pracowników,
  4. ewidencjonowanie, księgowanie faktur od dostawców, przygotowanie płatności oraz ich terminowa realizacja,
  5. naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz umów o dzieło i umów zlecenia,
  6. prowadzenie i rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wychowawczych oraz prowadzenie kart zasiłkowych,
  7. prowadzenie, ewidencja i sporządzanie wniosków emerytalno-rentowych oraz wystawianie druków Rp-7,
  8. prowadzenie ewidencji kasowej w tym:
  • wystawianie poleceń gotówkowych,
  • realizacja wypłat faktur gotówkowych, zaliczek, delegacji,  list wypłat z ZFŚS oraz wypłat środków z kont depozytowych mieszkańców domu,
  • ewidencja i wydawanie druków ścisłego zarachowania,
  • sporządzanie oraz księgowanie w księdze głównej raportów kasowych,
  • prowadzenie ewidencji zdeponowanych przedmiotów wartościowych mieszkańców domu,
  • ponoszenie odpowiedzialności materialnej za środki zgromadzone/zdeponowane
    w kasie domu,
  1. księgowanie wyciągów bankowych – depozyty mieszkańców domu,
  2. rozliczanie podatku od świadczeń udzielonych z ZFŚS na podstawie danych uzyskanych od osoby odpowiedzialnej za naliczanie podatku - Komisji Socjalnej,

 

5. Wymagane dokumenty:

 

  1. list motywacyjny,
  2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie) w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
  3. dokładny opis przebiegu pracy zawodowej w przypadku przewidzianych przepisami prawa
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym   podpisem,
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i  niekaralności wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o niekorzystaniu z pełni praw publicznych.

 

6. Termin  i miejsce składania dokumentów

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie, należy składać osobiście
w siedzibie Domu Pomocy Społecznej – sekretariat lub pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej Machowino 53, 76-270 Ustka z dopiskiem: dotyczy „naboru na stanowisko starszej księgowej w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie ” w terminie do dnia 19 lutego 2025 r.

 

UWAGA:

Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Machowinie po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane (dla nadanych pocztą nie liczy się data stempla pocztowego, a data wpływu do komisji).

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http// dpsmachowino.mojbip.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w siedzibie DPS.

 

W wykonaniu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy:

  1. Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, Machowino 53 76-270 Ustka, tel. 059 846 12 92, e-mail: sekretariat@dpsmachowino.pl
  2. Inspektor ochrony danych: MOKAR Monika Zieleniewska z siedzibą w Słupsku przy ulicy Poznańskiej 98-99, kontakt: rodo@mokar.com.pl, telefon: +48 600 937 160.
  3. Podanie danych osobowych w dokumencie aplikacyjnym jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
  4. Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez miesiąc od dnia przesłania CV lub innych dokumentów aplikacyjnych.
  8. Za zgodą kandydatów w okresie roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych osobowych.
  9. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

 

ogłoszenie o naborze - starsza księgowa 2025 Szczegóły pliku
Nazwa: ogłoszenie o naborze - starsza księgowa 2025.pdf
Opis: ogłoszenie o naborze - starsza księgowa 2025
Utworzono: 2025-02-10 12:18:08
Data dodania: 2025-02-10 12:18:23
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.17 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

kwestionariusz-osobowy Szczegóły pliku
Nazwa: kwestionariusz-osobowy.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania - kwestionariusz-osobowy
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:27:25
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.11 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:06
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.03 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:59
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

 

Osoba upoważniona do udzielania informacji:

 


 

Informacja o wyniku naboru.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: INFORMACJA O WYNIKU NABORU.pdf
Opis: INFORMACJA O WYNIKU NABORU W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MACHOWINIE
Utworzono: 2025-01-24 00:00:00
Data dodania: 2025-01-24 10:30:20
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.12 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinie

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

starszy administrator

w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie

 

Nabór dotyczy zatrudnienia:

- w wymiarze – pełnym,

- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie  średnie (minimum 4 letni staż) lub wyższe,

d) znajomość przepisów:

  • prawo zamówień publicznych,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawy o ochronie danych osobowych,

e) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz się cieszyć nieposzlakowaną opinią,

f) biegła obsługa komputera (w tym OFFICE) oraz systemów informatycznych,

g) znajomość zasad funkcjonowania samorządu

2. Wymagania dodatkowe:

  1. wysoka kultura osobista,
  2. dobra organizacja pracy własnej,
  3. umiejętności pracy w zespole,
  4. komunikatywność, sumienność, punktualność,
  5. zaangażowanie, kreatywność,
  6. radzenie sobie w warunkach stresu,
  7. łatwość nawiązywania kontaktów.

3. Warunki pracy:

a) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

b) stanowisko pracy w pomieszczeniu jednoosobowym,

c) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

d) wysiłek głównie umysłowy,

e) zmienne tempo pracy.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie i prowadzenie nadzoru nad pracą podległych pracowników,
  2. prowadzenie zamówień publicznych Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z ustawy,
  3. nadzór nad konserwacją, stanem technicznym maszyn i urządzeń stanowiących majątek Domu,
  4. administrowanie majątkiem Domu, właściwa jego rejestracja i znakowanie przedmiotów
    w użytku,
  5. kontrola nad gospodarką samochodową, kontrola bieżąca dokumentów transportu, rozliczanie taboru samochodowego oraz kontrola nad gospodarką urządzeń zasilanych paliwem ciekłym (tj.  agregat, kosiarki, odśnieżarka itd.),
  6. kontrola nad gospodarką opałową Domu,
  7. kontrola nad terminowością wykonywanych badań, przekazywanych dokumentów we współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Słupsku i Urzędami, np.
    w sprawach dotyczących podatków,
  8. kontrola nad terminowością przeglądów oraz prowadzenie na bieżąco ksiąg obiektów budowlanych,
  9. sporządzanie wszelkich wymaganych analiz i zestawień oraz prowadzenie BDO,
  10. planowanie, organizowanie i nadzór wykonawstwa: przeglądów, konserwacji bieżących, remontów bieżących i kapitalnych budynków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz racjonalne wykorzystanie środków rzeczowych na te cele,
  11. bieżąca ewidencja pozostałych środków trwałych (tj. prowadzenie ksiąg wyposażenia oraz obsługa programu komputerowego „WYPOSAŻENIE”),
  12.  prowadzenie we współpracy ze specjalistą ds. organizacyjnych i kadr Biuletynu Informacji Publicznej Domu,
  13. prowadzenie samochodu służbowego.

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie) w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
  3. dokładny opis przebiegu pracy zawodowej w przypadku przewidzianych przepisami prawa
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym   podpisem,
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i  niekaralności wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o niekorzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Termin  i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie, należy składać osobiście
w siedzibie Domu Pomocy Społecznej – sekretariat lub pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej Machowino 53, 76-270 Ustka z dopiskiem: dotyczy „naboru na stanowisko starszego administratora w Domu Pomocy Społecznej w Machowinie ” w terminie do dnia 20 stycznia 2025 r.

UWAGA:

Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Machowinie po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane (dla nadanych pocztą nie liczy się data stempla pocztowego, a data wpływu do komisji).

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http// dpsmachowino.mojbip.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w siedzibie DPS.

 

 

W wykonaniu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy:

  1. Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, Machowino 53 76-270 Ustka, tel. 059 846 12 92, e-mail: sekretariat@dpsmachowino.pl
  2. Inspektor ochrony danych: MOKAR Monika Zieleniewska z siedzibą w Słupsku przy ulicy Poznańskiej 98-99, kontakt: rodo@mokar.com.pl, telefon: +48 600 937 160.
  3. Podanie danych osobowych w dokumencie aplikacyjnym jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
  4. Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez miesiąc od dnia przesłania CV lub innych dokumentów aplikacyjnych.
  8. Za zgodą kandydatów w okresie roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych osobowych.
  9. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

 

ogłoszenie o naborze -starszy administrator 2025.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: ogłoszenie o naborze -starszy administrator 2025.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania - ogłoszenie o naborze -starszy administrator 2025
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:25:22
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.17 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

kwestionariusz-osobowy.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: kwestionariusz-osobowy.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania - kwestionariusz-osobowy
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:27:25
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Marcin Kucharek
Rozmiar pliku: 0.11 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: oswiadczenie-o-korzystaniu-z-pelni-praw.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:06
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.03 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.pdf
Opis: Plik pdf do pobrania
Utworzono: 2025-01-10 00:00:00
Data dodania: 2025-01-10 08:29:59
Autor pliku: Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Krzysztof Surowiec
Wprowadził/a: Przybyszewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

 

 

 

 

Osoba upoważniona do udzielania informacji: